متولدين ميزان (مهر)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اين نوع طالع بيني که به طالع بيني مصري معروف است بر اساس ماه تولد با توجه به روز تولد که در کدام دهه از ماه است مي باشد.

     متولدين دهه اول اين ماه افرادي متعادل – باهوش – مردم دوست – بخشنده و هنردوست هستند. اين افراد از لحاظ جسماني داراي تناسب اندام – چهرهاي سفيد و مايل به گندمگون و چشم سياه هستند. از نظر شغلي اغلب اين افراد دانشمند – متخصصسياستمدار نويسنده – مصلح اجتماعي و شاغل در رشتههاي هنري ميباشند. اينان علاقمند به طبيعت بوده از نظر خانوادگي افراد متعادل – خوش برورد و پاكدل هستند .

متولدين اين دهه اغلب داراي مشخصات ارثي و ژنتيكي بوده و شباهت زيادي به پدربزرگها و مادربزرگها و .... دارند. اغلب اين افراد درونگرا – فاميل دوست – طرفدار ازدواجهاي فاميلي و زندگي جمعي هستند. در امور شلي نيز اغلب طالب كار جمعي ميباشند. اين افراد گاه دچار اشتباهات و مشكلاتي ميشوند، اما اغلب قادر به رفع و حل و فصل آنها خواهند بود. بعضاً با رفتار غير ارادي در امور اقتصادي و گاه سياسي، دچار اشتباهاتي ميشوند، اما اغلب به اشتباه خودپي برده و به آن اعتراف ميكنند .

متولدين دهه دوم اين ماه از لحاظ رفتار و كردار افراطي بوده و داراي عدم ثبات ميباشند. اين افراد اغلب حساس و عصبي – داراي عكسالعمل تند نسبت به ناملايماتدر ارتباط عاطفي متغير – در مقابل محبت، محبت افراطي و در مقابل نامهرباني، سخت نامهربان – از نظر اقتصادي كم و بيش موفق – مشكل پسند – در زندگي خانوادگي اغلب منضبط و پرخاشجو و ايرادگر – در امور اجتماعي و سياسي، افرادي ستيزهجودر درگيريها جسور – حق طلب – اهل مجادله و بحث و گفتگو – كنجكاو و پيگير در مسائل و بالاخره بر اين باورند كه بايستي خوبي را با خوبي و بدي را با بدي پاسخ داد .

متولدين دهه سوم اين ماه از لحاظ فيزيكي متفاوت بوده برخي داراي اندامي متناسبقدي متوسط – استخوان درشت – و گاه چاق هستند. برخي ديگر لاغر و ضعيف و داراي اندامي نامناسب بوده و برخي ديگر زيبا و خوش اندام ميباشند. متولدين اين دهه از ماه از لحاظ رواني متعادل – طالب سكون آرامش – داراي زندگي متعارف – نسبت به مسائل ديگران بي تفاوت – در مسائل خانوادگي ناصح ديگران – از نظر زندگي زناشويي خوش شانس و راضي از نظر شغلي طالب مشاغل كم دردسر – در زمينه تخصصي دقيق و سمج – در زندگي اجتماعي افرادي سازگار – صلح طلب و مردمدار – پرهيز از هرگونه ريسك و خطر – از لحاظ ظاهر نسبتاً خوش پوش و آراسته – خوش برخورد – آرام و باثبات – تا حدي شكاكمتكي به يافتهها و تجارب شخص – اهل بحث و مجادله – طالب در امور اجتماعي اغلب طرفدار مكاتب مختلف – در امور اجرايي و بازرسي و تفتيش موفق – در تجارت عموماً ناموفقدراي تنوع در افكار – زماني عجول و زماي ديگر صبور و منطقي – فعال و بعضاً تنوع طلب در شغل – در زندگي زناشويي اغلب موفق – برخي گرفتار اضطراب و تشويش – بيشتر داراي خصوصيات ارثي و ژنتيكي – در صورت داشتن تربيت ديني و عرفاني، موقعيت خوبي به دست خواهند آورد. همساز با هر موقعيت – شريك و همكار خوب – اما نه چندان مثمر ثمر – از نظر اجتماعي فعال و گروهگراست .
 

متولدين دهه سوم اين ماه اغلب زود رنج – داراي عكسالعمل سريع – نسبت به آينده كم اعتماد و به همين دليل، بي علاقه به معاشرت – داراي نوعي احساس نگراني دروني و ناشناخته كه اغلب تا پايان عمر آنها را ترك نميكند. اين افراد عموماً فعال و پركار و مشكل پسند هستند. به راحتي اقناع نمي‏شوند – در زندگي خانوادگي اغلب منفيگرا هستند – در امور اجتماعي محتاط و گاه ترسو هستند. اينان افرادي خودمتكي بوده و شراكت برايشان خوب نيست. اين افراد اغلب تندرو بوده و براي رسيدن به هدف خود دست به هر كاري ميزنند. از لحاظ شغلي بعضاً با بيگانگان فعاليت ميكنند و اغلب به موازين سنتي و ملي وابستگي ندارند. اين افراد بعضاً پايبند اخلاق نبوده و به مال و ثروت اهميت زيادي ميدهند. اغلب سياستمداران و ديپلماتها از اين گروه ميباشند .

 



 



:: موضوعات مرتبط: متولدین مهر , ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 19 فروردين 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');