متولدين اسد (مرداد)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اين نوع طالع بيني که به طالع بيني مصري معروف است بر اساس ماه تولد با توجه به روز تولد که در کدام دهه از ماه است مي باشد.

    متولدين اين ماه به طور كلي از لحاظ جسمي و روحي از بالاترين امتياز برخوردار ميباشند. در اين افراد صفات منفي يا مثبت در حداكثر قرار گرفته و شخصيت اين افراد به گونهاي است كه در هر بعد تربيت و تشويق شوند به نهايت آن خواهند رسيد .

اينان از نظر فيزيكي افرادي قوي – تنومند – بلندقد – اغلب چشم و ابرو مشكي ميباشند. چنانچه اين افراد مسير زندگي در جريان امور احساسي و عاطفي قرار بگيرند، هنرمند – شاعر – نقاش – هنرپيشه – مجسمهساز – نويسنده و بازيگر موفقي خواهند شد.چنانچه در امور نظامي تربيت شوند، سراداران و فرماندهاني موفق و دليري خواهند شد. چنانچه در سياست تربيت شوند، سياستمداراني قابل و زبردست خواهند شد. در هر حال اين افراد در هر زمينهاي كه آموزش ببينند، در آن زمينه به تخصص و توفيقات بالايي دست مييابند .

متولدين دهه اول اين ماه اغلب تندرو و افراطي – حراف – در امور اقتصادي عموماً موفق در زندگي زناشويي گاه مواجه با مشكل – داراي خصلتهاي خوب – راستگو و درستكارمشاور در امور خانوادگي – بعضاً مصلحين و قاضياني خوب – اغلب داراي مشاغل آزاد – به علت صادق بودن، ناموفق در امور مالي و اقتصادي – در امور خانوادگي منصف و وفاداربا تقوا – اغلب داراي وجهه اجتماعي خوب – داراي شخصيت مثبت – حل و فصل كننده اختلافات خانوادگي – خيرخواه – خوشرو با چهرهاي شاد – در مواجهه با مشكلات صبورشريكي قابل اعتماد – مقيد به خانواده و فاميل دوست – در تربيت فرزندان اغلب موفقداراي طبعي بذلهگو – گاه جاه طلب – عموماً در پستهاي مديريت و سرپرستي موفق و ...

متولدين دهه دوم اين ماه داراي صفات خوب – اغلب داراي رشد و تكامل معنويداراي سلامت طبيعي – داراي عمري نه چندان زياد – در امور اقتصادي و اجتماعي و خانوادگي نه چندان موفق – داراي شخصيتي مطلوب – در پاسخ به خشم، خشمگين در پاسخ به محبت، خوشرو و مهربان – اغلب عاقل و هوشمند – سخاوتمند – داراي طبعي لطيف و علاقمند به امور فرهنگي و هنري – بعضاً شاعر – نويسنده – هنرپيشه و مشاغل مرتبط با اينهاداراي حس زيباشناسي و هنري – بي توجه به ماديات – طالب زندگي سالم و شاد و ....

متولدين دهه سوم اين ماه اغلب داراي تناسب اندام و تعادل جسماني – در برخورد با مسائل واقعبين – در مواجعه با ناملايمات اغلب داراي عكسالعملي متعارفدر مسائل خانوادگي و مشكلات مربوط به آن تا حد امكان با گذشت و صبور – علاقمند به طبيعت – كوه و دشت و صحرا – علاقمند به زندگي طبيعي و اغذيه طبيعي – اغلب داراي خانوادهاي پر اولاد – عموماً در تلاش و كوشش – ذاتاً مخالف با سكون و بطالتافرادي پويا و متغير – علاقمند به سير و سفر – عموماً داراي مشاغلي متنوع .

متولدين اين دهه از ماه اسد، اغلب داراي رشد مغزي و جمجمه بزرگ ميباشند. اينان داراي حافظهاي خوب، در امور محاسباتي موفق – در امور اجتماعي و اقتصادي متفكردر صورت سياستمدار بودن گرايش به ديكتاتوري – داراي استعداد مديريت خانوادگي و مصلحتگرا ميباشد .

 



 



:: موضوعات مرتبط: متولدین مرداد , ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 19 فروردين 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');