متولدين سرطان (تير)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اين نوع طالع بيني که به طالع بيني مصري معروف است بر اساس ماه تولد با توجه به روز تولد که در کدام دهه از ماه است مي باشد.

   متولدين دهه اول اين ماه طالعي نيك دارند و در زندگي اجتماعي و خانوادگي موفق هستند. اغلب شخصيتهاي ديني و اجتماعي، از متولدين اين دهه ميباشند، اين افراد داراي هوش و ذكاوت – تحمل خوب – پرانرژي – درونگرا – داراي افكاري ثابتعموماً داراي شهرت و موفقيت اجتماعي ميباشند. مشاغل موافق با اينان: فعاليتهاي درياييصيادي و قايقراني – سدسازي – آب و آبياري – عمراني – امور عام المنفعهمشاغل سيار و آزاد و ... ميباشد .

متولدين دهه دوم اين ماه، افرادي حساس – ناپايدار – تأثيرپذير – دو شخصيتي 0 دمدمي مزاج – متعصب و پايبند به تعهدات اجتماعي و اقتصادي و خانوادگي – به علت عدم ثبات رواني، از برخورد صحيح با مشكلات ناتوان، اما در مشكلات ديگران توانا و مشاور و مددكار ميباشند. اين افراد مريداني صادق – دوستاني وفادار – طالب طبيعت و سير و سفر – و اغلب داراي عمري طولاني خواهند بود .

متولدين دهه سوم اين ماه، افرادي اجتماعي – فعال – شجاع – مغرور – سختگيرجديداراي نظم و انضباط – پايبند سنتها – مخالف نوآوري – داراي شخصيت غريزي و تمايلات جسماني – در برخورد خشن و تندخو- با محيط اطراف ناسازگار – ماجراجو – قدرت طلبمتكي به نيروي جسماني – در امور خانوادگي سركش – بعضاً در زندگي زناشويي ناموفق و مواجه با شكست – اهل سير و سفر و ....

مشاغل مورد علاقه متولدين اين دهه از ماه سرطان اغلب گوناگون بوده و از ساختمان سازي تا تخصصهاي علمي و مهندسي و غيره است. گاه تنوع شغلي و زندگي اين افراد تا حد خانه به دوشي پيش ميرود .

 



 



:: موضوعات مرتبط: متولدین تير , ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 19 فروردين 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');