متولدين جوزا (خرداد)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اين نوع طالع بيني که به طالع بيني مصري معروف است بر اساس ماه تولد با توجه به روز تولد که در کدام دهه از ماه است مي باشد.

 متولدين اين ماه، به خصوص متولدين دهه اول اين ماه، عموماً افرادي سخت كوشبا اراده – داراي پشتكار – در امور اقتصادي و خانوادگي كم و بيش موفق – اغلب دمدمي مزاج – بيثبات در تصميمگيري ميباشند. از لحاظ فيزيكي افرادي سالم، داراي استخوانبندي محكم، چهرهاي خوب، داراي چشماني روشن و پوستي نسبتاً تيره هستند .

متولدين اين دهه اغلب ميانهرو – در افكار و ايدههاي شخصي خود متعصبخوش شانسخوش برخورد – در زندگي زناشويي موفق – تا حدي منزوي – با عمري متوسط و عاقبت به خير، خواهند بود. ازدواج يا شراكت اين افراد با متولدين فروردين ماه توصيه ميشود .

اين افراد از لحاظ اقتصادي فعال، داراي مشاغل متحرك، سير و سفر از لحاظ زندگي و مسكن غير ثابت و اغلب مهاجر ميباشند. اينان افرادي تندخو – تندروسختگيرعلاقمند به طبيعت وزيبايي – احساساتي و متغير – و اغلب در رشتههاي مختلف هنري فعاليت دارند. اينان اغلب افرادي ولخرج – از نظر خانوادگي عاطفي و احساساتي بوده و بعضاً طالب تعدد زوج ميباشند .

متولدين دهه دوم اين ماه طالع سعد دارند و در سرنوشت آنها مال و ثروت ديده ميشود. صنعت دامداري مواد غذايي موافق طبع آنها بوده و اينان اغلب طالب زندگي در طبيعت و روستاها هستند. اين افراد از لحاظ خانوادگي مسئوليتپذير بوده به اداب و رسوم پايبند ميباشند. اينان افرادي شهرت طلب و شهوت پرست بوده در اجراي نيات و خواستههاي خود، كم و بيش موفق ميباشند .

اين افراد به علت كهنه پرستي، گاه با شكست مواجه ميشوند. زيرا با هر پديده نويي مخالف ميباشند. با اين وجود اغلب اين افراد عاقبت به خير بوده و در زندگي با شانس و موقعيتها خوبي مواجه ميشوند. اينان عموماً افرادي عاطفي و خانواده دوست و رفيق باز بوده به طبيعت، كوه و دشت، سبزيهاي خوراكي، و رنگ سبز علاقمند ميباشند. اين افراد بيشتر به شغلهاي پر دردسر روي ميآورند. آنان از لحاظ جسمي و روحي و همين طور موقعيت اجتماعي و اقتصادي، وضعي متوسط دارند. اگر چه بعضاً شانس و موقعيتهاي خوي به دست ميآورند. آنها در برخورد با افراد ميانهرو تا حدي جدي ميباشند و از مديريت نسبتاً خوبي در خانواده برخوردار هستند. عموماً مرگ و ميز فاميل، تأثير عميقي بر روحيه آنان ميگذارد .

متولدين دهه سوم اين ماه، افرادي خوشرو – حراف – داراي طبعي بلند – بزرگ منش – عصبي مزاج – تندخو – افراطي – علاقمند به كشاورزي و دامداري و صنعت وابسته به امور عمراني و ساختماني – معماري – مهندسي – جادهسازي و سدسازي – پيمانكار و شاغل در امور بازرگاني – ديپلمات و زرگر و صراف و آهنگر و ... اغلب در شغل خود متخصص و كارآمد ميباشند .

اين افراد عموماً در زندگي خانوادگي و زناشويي موفق، داراي همسر و فرزنداني خوباز نظر مالي و اقتصادي اغلب داراي شرايطي متوسط – در رفع مشكلات توانا – در رسيدن به خواستهها با تلاش فردي موفق – عموماً داراي مشاغل آزاد و سيار – بعضاً گرفتار يك بيماري مزمن و پايا – علاقمند به سفرهاي اقتصادي و سياحتي – باهوشزرنگ و زيرك مردمدار – در معاشرت با افراد، دمدمي مزاج – در عين حال افرادي صميمي و صادق و ركگو هستند .

زنان متولد اين ماه اغلب عصبي و تندخو – گاه منطقي و گاهي عاطفي و احساساتي گاه اجتماعي و گاه نجوش و منزوي – زماني عاشق طبيعت و زيبايي و زماني ديگر بيتوجه به آن – بعضاً در زندگي زناشويي و خانوادگي ناموفق – داراي افكار و آرزوهاي دست نيافتني – در عين حال اغلب در اداره زندگي خود موفق مي باشد,

 



 



:: موضوعات مرتبط: متولدین خرداد , ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 19 فروردين 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');