طالع بيني بر اساس گروه خوني


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





سايت تفريحي-khabar.akhjoonbazi.com - طالع بيني بر اساس گروه خوني
گروه خوني O :
صادق، خوشبين و پر انرژي هستند و از اعتماد به نفس بالايي برخوردارند. براي رسيدن به هدف قدرت و تحمل خوبي دارند. اگر در ميانه راه به بيهوده بودن كاري كه در حال انجامش هستند پي ببرند، خيلي راحت آنرا رها مي كنند. درباره ي گذشته مثبت انديشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمي خورند.
به مسائل مادي اهميت مي دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسيار حساسند. رك و صريح نظراتشان را بيان مي كنند. مي توانند از جزئيات براحتي صرفه نظر كنند. غالباً از رهبري كردن خوششان مي آيد و معمولاً از قدرت تمركز خوبي برخوردارند.

گروه خوني A :
محتاط در تصميم گيري، بدبين و بسيار حساس هستند و مايلند مسائل را به دو گروه سياه و سفيد تقسيم كنند. به قوانين و استانداردهاي اجتماعي بسيار اهميت ميدهند. از تحمل و صبر بالايي براي انجام كارهاي فيزيكي و رقابتي برخوردارند.به آينده بسيار بدبينند و براحتي مي توانند ظاهر آرامي از خودشان نشان دهند، حتي اگر عصباني باشند.
به نظرات ديگران بسيار اهميت مي دهند. اگر قلبشان بشكند، به سختي التيام مي يابد. آنها بسيار مسئولند و همواره خطي بين كار و تفريح ميكشند. آنها معتقدند كه در مسائل ديني و اخلاقي مي توان به كمال رسيد. ترجيح مي دهند از سرگرمي هايي بهره ببرند كه از فشار عصبيشان بكاهد.

گروه خوني B :
براحتي از ديگران دستور نمي گيرند. سريع تصميم گيري مي كنند، قابل انعطافند و چندان به قوانين اهميت نمي دهند. به مسائل علمي و اكتشافات علاقه فراواني دارند. چندان صبور به نظر نمي رسند و از كارهاي رقابتي خوشان نمي آيد. معقول و خونسردند و درعين بامزگي، بسيار خجول هستند.
از بيان ايده هاي جديد نميهراسند. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسي ندارند. از انجام كاري به مدت طولاني خسته و دلزده نمي شوند. براحتي مي توانند خاطرات گذشته را فراموش كنند. خلاق و مبتكر بوده و بين كار و تفريح نمي توانند مرزي قائل شوند.

گروه خوني Ab :
رومانتيك و احساساتي هستند و به شدت فعالند. در تجزيه و تحليل مسائل بسيار ماهرند. در نقد موضوعات مختلف بسيار منصف اند. درموقع لزوم نمي توانند سريع تصميم بگيرند. براي سخت كار كردن و صبور بودن بايد سعي كنند. درباره ي گذشته بسيار حساسند و از قدرت فهم بلايي برخوردارند.
چندان مسئوليت پذير نيستند. خونسردند اما در برخورد با مسائل غيرمنتظره خيلي زود نگران مي شوند. حالات روحي آنها خيلي سريع تغير مي كند. مي توانند در آنِ واحد چند كار را با هم انجام دهند و از كارهاي هنري بسيار خوششان مي آيد.

 

 


 



:: برچسب‌ها: طالع بینی , گروه خون ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 11 بهمن 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');