فال و طالع بيني « پرنده ماه تولدتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود






سايت تفريحي-khabar.akhjoonbazi.com - پرنده ماه تولدتان – اختصاصي پارسيگاه

اول فروردين تا ۲۵ فروردين ” شاهين ”

مقتدر و توانا هستيد . معمولا با مهارتي كه در كارها و عملتان داريد مي توانيد از موانع بسيار سخت عبور كنيد و در نهايت زرنگي اين كار را به گونه اي انجام مي دهيد كه چندان انرژي خود را به هدر ندهيد.

۲۶ فروردين تا ۲۲ ارديبهشت “مرغابي ”

براي رسيدن به هدف هر رنجي را به جان مي خريد ، اما با اين حال براي شما هدف وسيله را توجيه نمي كند.
گاهي بي دقت مي شويد ، بنابراين ضررهايي مي بينيد.

۲۳ ارديبهشت تا ۱۹ خرداد ” قمري ”

طبيعتا آرامش طلب هستيد و از يك زندگي عاشقانه لذت مي بريد و بندرت از آن خسته مي شويد . بردبار ، سازگار و در عين حال جذاب هستيد.

۲۰ خرداد تا ۱۶ تير ” عقاب ”

شخصيتي بسيار محترم داريد.هيچ گاه به دنبال كارهاي بيهوده نيستيد و مي توانيد تنها با نگاه گيرا و نافذ خود مخالفان خويش را سر جايشان بنشانيد.بخش بسيار قوي و ممتاز شخصيت شما آن است كه قادريد از جنبه هاي ناچيز و مادي فراتر رفته و ماوراي آن را ببينيد.

۱۷تير تا ۱۳ مرداد ” بلبل ”

معمولا قبل از اينكه ديده شويد صدايتان به گوش مي رسد و هميشه حرفي براي گفتن داريد.هر چند بعضي ها اعتقاد دارند كه حرفهاي شما به عمل نمي رسد.

۱۴ مرداد تا ۱۰ شهريور ” مرغ ماهيخوار ”

شخصيتي رنگي و پرزرق و برق داريد كه هميشه مشتاق “رويارويي” است و از اين كار لذت مي بريد.مهمترين مسايل پيرامون خود را به مرور و با خونسردي حل و فصل مي كنيد.بسيار حساس و تيرهوشيد.

۱۱ شهريور تا ۷ مهر ” قو ”

همانند قو مغرور و سربلنديد و شخصيتي پيچيده داريد.با اينكه در ظاهر شخصي بسيار آرام و راحت هستيد اما در باطن براي سازگاري كردن خود با محيط اطراف و سرعت دنياي مدرن بسيار تلاش مي كنيد.بندرت عصباني مي شويد و سعي مي كنيد با همه در تفاهم و تعامل باشيد.

۸ مهر تا ۵ آبان ” داركوب ”

سختگير و سختكوش هستيد با طاقتي بسيار بالا . براي حمايت از ايده ها و عقايدتان به راحتي خواستار حمايت ديگران مي شويد.برخي اوقات به نظر حواس پرت مي آييد ، اما اين فقط ظاهر شماست !

۶ آبان تا ۳ آذر ” باز كوچك ”

ذهن هوشيارتان به شما اين امكان را مي دهد كه از يك موضوع به موضوع ديگري بپريد بدون اينكه تمركز خود را از دست بدهيد ! با اراده بسيار زياد روي اهداف خود متمركز مي شويد و ار آنچه در اطرافتان مي گذرد ، آشفته و مضطرب نمي گرديد.

۴ آذر تا ۲ دي ” كلاغ ”

به غايت گيرا ، پرانرژي و مقاوم هستيد و همچنين باهوش ، در نتيجه در حل مشكلات بسيار ماهر و زيردست مي باشيد.عاشق رقابت بوده و از طبيعت ، جنگل و اصولا محيط هاي بكر طبيعي بسيار لذت مي بريد.

۳ دي تا ۳۰ دي ” حواصيل ”

جذاب و متفكريد و معمولا تنها و منزوي به نظر مي آييد.در عبور از مسير زندگي ممكن است در باتلاق هم گرفتار شويد ، اما آنقدر محكم و استواريد كه از اين مشكلات موفق بيرون مي آييد.

۱ بهمن تا ۲۸ بهمن ” سينه سرخ ”

شما يك برونگراي خونسرد هستيد كه طبع گرم خود را معمولا پنهان مي كنيد و گاهي خودراي مي باشيد.بسيار خانواده دوست هستيد ، اگر چه گاهي كمي ستيزه جو مي شويد.

۲۹ بهمن تا آخر اسفند ” سهره ”

زرنگ ، حساس و گوش به زنگ هستيد.ذاتا فردي اجتماعي و خونگرميد ، چون معتقديد در جمع به نوعي احساس امنيت مي رسيد كه افراد در جاي ديگر نمي توانند آن را بيابند.منظم و اهل ورزش هستيد.


 

 


 



:: موضوعات مرتبط: متولدین فروردين , متولدین ارديبهشت , متولدین خرداد , متولدین تير , متولدین مرداد , متولدین شهريور , متولدین مهر , متولدین آبان , متولدین آذر , متولدین دی , متولدین بهمن , متولدین اسفند , ,
:: برچسب‌ها: ماه تولد شما , طالع بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : سه شنبه 11 بهمن 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');