متولدين قوس (آذر)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اين نوع طالع بيني که به طالع بيني مصري معروف است بر اساس ماه تولد با توجه به روز تولد که در کدام دهه از ماه است مي باشد.

     متولدين اين ماه به طور كلي افرادي حساس و داراي حس پيشگويي يا بيش حسي از آينده هستند. اين افراد داراي تواناييهاي جسمي و روحي خوبي بوده و تحمل آنها در مقابل سختيها و مشكلات زياد است اين افراد اغلب استعداد كشف و شهود دارند و به پديدهها و عواملي دسترسي پيدا ميكنند كه در شرايط عادي ميسر نيست .

متولدين دهه اول اين ماه اغلب شخصيت پيچيدهاي دارند و در برخورد با مسائل واكنش يكسان ندارند. اينان افرادي متفكر – مرموز – متغير – علاقمند به مشاغل فني و سختاغلب داراي تخصص و تبحر در شغل خود – در امور خانوادگي و زناشويي، افرادي درون گرا و عزلت طلب – بعضاً افرادي خودخور – تودار – بي اعتماد به ديگرانرازنگهدار – از لحاظ جسماني اغلب داراي خصوصيات ارثي – عموماً تابع غريزه طبيعي و جنسيبرخوردار از سلامت جسم و رشد طبيعي – از نظر اجتماعي و اقتصادي منفعت طلب – از لحاظ خانوادگي افرادي موفق و تا حدي خودبين - پايبند به موازين اجتماعي – موفق در امور اقتصاديهمكار و شريكي خوب – افرادي فعال – معاشرتي – كمي خسيس – گاه تندخوعموماً در پي تلاش مادي و مالي – منطق گرا – مقاوم – در مقابل سختيها داراي صبر و تحملدر امور تحصيلي داراي استعداد خوب – اغلب افرادي خوش برخورد – خوش معاشرتعلاقمند به كارهاي فكري و معنوي – طالب حمايت از محرومين و مظلومين – اغلب علاقمند به فعاليتهاي هنري و ادبي – طبيعت دوست و زيبا سند – عموماً در زندگي راضي و خوشبختسخاوتمند – شجاع و قوي – اغلب اهل تدريس و تحصيل و تحقيق – بيشتر علاقمند به علوم فطري .

متولدين اين دهه از نظر شغلي اغلب نويسنده – شاعر – استاد دانشگاه – واعظفيلسوف صاحبان شركتهاي خصوصي و توليدي – صاحبان مشاغل آزاد – مشاغل خدماتي و ... ميباشند .

متولدين دهه دوم اين ماه عموماً تابع شرايط زماني و مكاني بوده در مقابله با مسائل و مشكلات عكسالعملي متفاوت دارند – گاه چنان متغير هستند كه ممكن است هر روز تصميماتي متفاوت از تصميمات روز قبل بگيرند. اين افراد در امور مالي و خانوادگي نسبتاً‌ موفق هستند. عموماً افرادي محتاط – محافظه كار – گاه داراي ايده ها و افكار خوب – افرادي خانواده دوست – داراي همكار، همسر، پدر و مادري خوبعموماً تميز و آراسته – بعضاً شلخته – كم حرف و سخن سنج هستند. اين افراد حساسدرونگرا گاه عصبي مزاج – داراي رفتاري افراطي در غم و شادي – از نظر خانوادگي مثبت و علاقمند به خانواده – افرادي با تلاش و زخمتكش – در امور فني و تكنيكي متبحرهمكار و شريكي خوب – اندكي خسيس و تنگ نظر – افرادي قانع و گريزان از تشريفاتداراي ظاهري آرام اما باطني ناآرام – بعضاً داراي ميل دروني براي اذيت و آزار ديگران – بيشتر حراف هستند تا اهل عمل – عموماً دهن بين – از نظر اقتصادي كم و بيش موفق – اغلب در دوستي ثابت قدم – بعضاً پرطاقت و پرحوصله – در امور خانوادگي اغلب خوش شانس و بعضاً گرفتار مشكلات – در امور شغلي ناپايدار – اغلب كارها را نيمه كاره رها ميكنند و ممكن است بارها با شكست شغلي مواجه شوند. اما به خوبي از آن خواهند گذشت. اينان اغلب افرادي صميمي و با محبت هستند .

مشاغل موافق با متولدين اين دهه، مشاغل خدماتي – شراكتي – كارمندي – صنايع دستيمهندسي – ابتكار و اختراع – معماري – صنعت دامداري و كشاورزي – فعاليت در امور سياسي و ... ميباشد .

متولدين دهه سوم اين ماه از نظر جسمي و روحي، افرادي قوي، داراي طول عمرعميق نگر داراي ارادهاي قوي – در امور فكري، فلسفي و اجتماعي، اغلب موفق – داراي طبعي خوش در برخورد و معاشرت – همسري خوب و با احساس و منطقي – در رسيدن به اهداف كوشاهمكار و شريكي خوب صادق و درستكار – در دوسي وفادار – داراي قدرت ابتكارداراي روحيه مقاوم – داراي حس پيش  بيني و پيشگيري از خطر – اغلب شكاك 0- داراي روحيه تهاجمي – پرسشگر و تيزبين – به دليل حساسيت و كنجكاوي، اغلب گرفتار مشكلاتبعضاً نا اميد، نگران و ترسو – در امور اقتصادي نه چندان موفق – اغلب درونگرا و منزوي – افرادي محتاط، مطيع و سر به راه .

مشاغل متولدين اين دهه اغلب، مشاغل پليسي – قضايي – مديريت – سياستمداربرنامهنويس – كارگزار – رياست – وكالت و ... ميباشد .

 



 



:: موضوعات مرتبط: متولدین آذر , ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
ن : راهنمای زوج های جوان
ت : جمعه 19 فروردين 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');